Wiele osób chce zająć się marketingiem mobilnym, ale nie wie, jak to zrobić.
Rzecz w marketingu mobilnym polega na tym, że aby odnieść sukces, musisz edukować się na ten temat tak bardzo, jak to tylko możliwe. Pomogą Ci w tym wskazówki takie jak te w tym artykule.Kluczową wskazówką w przypadku kampanii marketingu mobilnego jest ograniczenie liczby ofert przesyłanych na Twoją listę. Zbyt częste rozpowszechnianie ofert osłabia poczucie pilności, które w innym przypadku mógłbyś wywołać w umysłach subskrybentów. Wywoływanie poczucia niedostatku zachęca osoby docelowe do korzystania z ofert za każdym razem, gdy są im przedstawiane.Staraj się nie dodawać plików do wiadomości. Jeśli to możliwe, powinieneś podać tylko link. Dodawanie do wiadomości dużych plików, takich jak zdjęcia, tylko frustruje klienta, ponieważ wydłużasz czas pobierania. Ponadto możesz ich kosztować dodatkowe pieniądze tylko po to, aby zobaczyć, co wysłałeś.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu. Skorzystaj z tego.Rozejrzyj się za różnymi firmami. Wszystkie firmy zajmujące się marketingiem mobilnym różnią się stylem i metodami. Znalezienie tego, które jest najlepsze dla Twojej firmy i Twoich klientów, może być tak proste, jak odwiedzenie ich stron internetowych. Nigdy nie zadowalaj się pierwszym, który znajdziesz bez sprawdzenia, co mogą zaoferować inne firmy.Zawsze staraj się, aby wiadomości mobilne były zwięzłe.
Ludzie w ruchu potrzebują wiadomości, które szybko i zdecydowanie przejdą do rzeczy.
Telefony komórkowe mają również stosunkowo małe ekrany, dlatego ważne jest, aby dostosować wiadomości tak, aby odzwierciedlały ten ograniczający czynnik. Postępując zgodnie z tą wskazówką, będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby osób z bardziej efektywnym przekazem.Być może wiesz, że powinieneś używać marketingu mobilnego, aby przyciągnąć ludzi do swojej głównej witryny, ale powinieneś również używać swojej głównej witryny, aby zachęcić ludzi do marketingu mobilnego. Chodzi o to, aby zatrzymać klientów i utrzymywać z nimi kontakt, gdy korzystają z urządzeń mobilnych.Jednym ze sposobów budowania mobilnej bazy danych klientów jest oferowanie im wyjątkowych rabatów lub treści, którymi nie udostępniasz wszystkim. Możesz poprosić ich, aby zapisali się na SMS-y i podarowali im kupon rabatowy 10%. Zachęci to więcej osób do rejestracji, a Twoje działania w zakresie marketingu mobilnego szybko się zwrócą.Bądź elastyczny! Upewnij się, że Twoja kampania marketingu mobilnego jest kompatybilna z różnymi rodzajami urządzeń. Twoja kampania powinna wyglądać tak samo na smartfonie marki. Nie zapomnij o tabletach: być może uda Ci się dostosować swój materiał mobilny do prawidłowego wyświetlania na tablecie cyfrowym. Dotrzesz do większej liczby osób, jeśli Twoja kampania obejmuje kilka urządzeń.Nie wysyłaj wiadomości SMS pisanymi wielkimi literami ani nie dodawaj wielu wykrzykników lub znaków zapytania dla podkreślenia znaczenia. Mobilne środowisko SMS jest bardzo osobiste. To niewielka ilość tekstu powiązana bezpośrednio z miejscem na urządzeniu mobilnym, w którym użytkownik otrzymuje również komunikację osobistą. Pisanie wiadomości wielkimi literami lub z szaloną interpunkcją może być bardzo zniechęcające. Komunikat „all cap” przypomina krzyki w Internecie, a liczne wykrzykniki mogą sprawiać wrażenie, że próbujesz ciężko sprzedać swoje towary lub usługi.Mam nadzieję, że teraz, gdy masz lepszy pomysł na mobilny rynek, powinieneś zacząć z większym optymizmem podchodzić do swoich celów marketingu mobilnego. Pamiętaj, że informacje zawarte w tym artykule to tylko część wszystkiego, czego możesz dowiedzieć się o marketingu mobilnym, więc szukaj nowej wiedzy i aplikuj, a nie powinieneś mieć problemu z sukcesem.