Złagodź ból pleców dzięki tym wspaniałym wskazówkom

Jeśli ty lub ktoś, kogo kochasz, żyjecie z bólem pleców, wiesz, jak bardzo może to być denerwujące.

Czasami czujesz się świetnie, a potem nagle skręcasz w złą stronę i odczuwasz straszliwy ból przeszywający twoje ciało. Ten artykuł Ci w tym pomoże!Aby zapobiec lub złagodzić ból pleców, spróbuj codziennie chodzić. Badania wykazały, że chodzenie pomaga złagodzić ból pleców, podczas gdy wykonywanie określonych ćwiczeń mających na celu złagodzenie bólu pleców może w rzeczywistości pogorszyć ból. Chociaż plecy mogą boleć, ważne jest, aby chodzić energicznie przez trzy godziny w tygodniu, aby uzyskać ulgę.połóż się z kolanami i biodrami pod kątem około 90 stopni, boli cię plecy. Ta pozycja jest wygodna i zmniejszy obciążenie pleców bardziej niż większość innych pozycji siedzących. Nie pozostawaj zbyt długo w tej samej pozycji. Poszukaj wygodnego miejsca i uważaj, aby nie skręcić kręgosłupa.Wzmocnienie mięśni jest tak samo ważne dla leczenia kontuzji pleców, jak i zapobiegania przyszłym kontuzjom. To powiedziawszy, osoby już doświadczające bólu pleców nie powinny angażować się w ćwiczenia, które nadmiernie obciążają zranione mięśnie. Z tego powodu codzienne szybkie chodzenie jest najlepszym sposobem na poradzenie sobie z kontuzjami, jednocześnie pracując na wszystkich mięśniach ciała, aby zapobiec przyszłym kontuzjom.Aby złagodzić ból pleców wynikający z napiętych lub uszkodzonych mięśni pleców, zapewnij swoim plecom dużo odpoczynku. Napięte mięśnie pleców potrzebują odpoczynku i regeneracji, co przyspiesza proces gojenia. Spróbuj położyć się na plecach lub na boku, w zależności od tego, co jest dla Ciebie najwygodniejsze. Utrzymuj kręgosłup w prawidłowej pozycji w normalnej pozycji. Niektórzy uważają, że leżenie na twardych powierzchniach, takich jak twardy materac lub wykładzina podłogowa, ogromnie pomaga.Zastosuj okład z lodu na bolesny obszar. Czym jest trening EMS?

Mimo swojej prostoty okład z lodu jest jedną z najskuteczniejszych metod zmniejszania bólu pleców.

Nałożenie lodu lub zimnego okładu na bolesny obszar zmniejsza obrzęk i przepływ krwi, co również zmniejsza ból. Może również pomóc złagodzić sztywność.Powszechnym błędnym przekonaniem jest przekonanie, że osoby z bólem pleców powinny unikać ćwiczeń fizycznych. Osoby cierpiące na ból pleców błędnie zakładają, że ćwiczenia fizyczne pogarszają sytuację, ale w rzeczywistości jest odwrotnie. Wiele osób może złagodzić ból, rozciągając mięśnie pleców.Ból pleców ma wiele postaci. Upewnij się, że dokładnie wiesz, jaki rodzaj bólu próbujesz złagodzić. Podniosłeś coś źle lub przekręciłeś w niewłaściwy sposób? A może po prostu się starzejesz? Każdy inny rodzaj bólu będzie wymagał innych metodologii.Mało znanym, ale skutecznym sposobem na złagodzenie bólu pleców jest trzymanie się z dala od kofeiny. Chociaż może cię to zaskoczyć, udokumentowano, że kofeina powoduje skurcze i stan zapalny uszkodzonych mięśni. Picie mniejszej ilości kawy lub herbaty to dobry sposób na złagodzenie bólu pleców.Nadwaga jest jedną z największych przyczyn bólu pleców na świecie, więc zawsze staraj się utrzymać prawidłową wagę, jeśli walczysz z bólem pleców. Przekonasz się, że jako osoba z nadwagą, gdy zaczniesz tracić na wadze, ból pleców zmniejszy się. Celem powinno być kontynuowanie walki o utratę wagi.Jedną z najczęstszych i nieoczekiwanych przyczyn złego bólu pleców jest pozycja do spania. Wiele osób nie wie dokładnie, jak śpi, a to może łatwo spowodować skręcenie pleców w złych pozycjach. Pamiętaj, aby przedyskutować tę możliwość z lekarzem lub lekarzem.Prawdopodobnie dokładnie wiesz, jak źle jest przegapić ważne rodzinne chwile z powodu choroby kręgosłupa. To normalne, że masz nagły problem i nawet nie zdajesz sobie sprawy, że nadchodzi. Ten artykuł powinien pomóc Ci dowiedzieć się, jak radzić sobie z częstymi problemami związanymi z bólem pleców.