Jeśli jesteś odbiorcą e-maili, istnieje duża szansa, że otrzymałeś e-maile marketingowe od jakiejś firmy.
Marketing e-mailowy to sposób, w jaki firmy mogą sprzedawać istniejącym klientom, a także docierać do nowych klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli e-mail marketing to coś, co Twoim zdaniem może być przydatne dla Twojej firmy, czytaj dalej, aby znaleźć świetne pomysły.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Uwzględnij oferty specjalne i promocje dostępne tylko dla odbiorców Twoich e-maili. Dzięki temu e-mail marketing będzie bardziej skuteczny, ponieważ czytelnicy poczują, że dostają dobrą ofertę i mogą zaangażować swoich znajomych. Rzeczywiście, program polecający może być dobrą metodą na poszerzenie bazy klientów i listy subskrybentów.Wyślij swoim członkom link, który muszą kliknąć, aby potwierdzić swoją subskrypcję na Twoją listę e-mailową. W ten sposób upewnisz się, że jest to coś, co chcą zrobić, i uchroni Cię przed otrzymywaniem skarg dotyczących spamu. Poinformuj swoich uczestników w swojej prezentacji, że będą musieli kliknąć link.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące.
Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.Dowiedz się, kim są Twoi konkurenci i zarejestruj się na ich e-maile.
Będziesz mógł zobaczyć, jakie treści wysyłają swoim subskrybentom i dowiedzieć się, jakich aspektów użyć, a od których trzymać się z daleka. Tylko pamiętaj, aby nie ukraść ich treści, ponieważ może to stanowić plagiat.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: może to spowodować, że będzie narzekał.W formularzu subskrypcji e-mail określ oczekiwania potencjalnych subskrybentów dotyczące tego, co zazwyczaj do nich wysyłasz. Poinformuj ich nie tylko o rodzajach wiadomości, które będziesz wysyłać, ale także o tym, jak często planujesz je wysyłać. Zapobiega to szokowaniu nowych subskrybentów z powodu treści lub jakości Twoich e-maili.E-mail marketing jest tak powszechny, że prawie każdy go zna. Pod każdym względem marketing e-mailowy jest w zasadzie medium, w którym firmy sprzedają potencjalnym potencjalnym klientom za pośrednictwem poczty e-mail. Właściwie stosowany e-mail marketing jest skuteczną strategią dla niemal każdej firmy. Wskazówki, które zostały udostępnione w tym artykule, pomogą ci w tym przedsięwzięciu.